مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-13سياسي

مساعدت به سیل زدگان در کمترین زمان


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مساعدت به سیل زدگان باید در کوتاهترین زمان انجام شده و کار به فصل سرما کشیده نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر سه شنبه در جریان بازدید از روستای سیل زده مجیدلو و گیلارلو در گرمی اظهار کرد: سیل اخیر در چند مرحله به مناطق شهری و روستایی گرمی و انگوت خسارت هنگفتی را وارد کرده و باید با تدبیر مسئولان پرداخت غرامت ها و امدادرسانی ها در کوتاه ترین زمان و با جلب رضایت حادثه دیدگان انجام شود.

وی تصریح کرد: سیل و دیگر حوادث طبیعی آزمایش و امتحان الهی است و قطعاً صبوری در این عرصه می تواند بسیار راهگشا در غلبه بر مشکلات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضرورت برنامه ریزی دقیق مسئولان را در کاهش تلفات سیل و دیگر حوادث با هدف گذاری مشخص یادآور شد و گفت: در مناطق پرخطر سیل نباید احداث واحدهای مسکونی و سکونتی را شاهد باشیم بلکه به جای آن بهتر است در مسیرهایی که حرکت سیل آسیب آفرین نیست، ساخت و سازهای ایمنی را شاهد باشیم.

آیت الله عاملی عمده خسارت وارده به روستاییان و مناطق عشایری را مربوط به کشت و زرع و حوزه زراعت، باغ و دام اعلام کرد و افزود: در این زمینه باید از کمک و مساعدت صندوق بیمه محصولات کشاورزی استفاده کرده و شرایط مطلوبی را در پرداخت غرامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت به سیل زدگان در کمترین زمان

مساعدت به سیل زدگان در کمترین زمان