مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-14اقتصادي

گلخانه سبزی و صیفی جات فرخ شهر با 5 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید


مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گلخانه سبزی و صیفی جات فرخ شهر در سطح بیش از 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر گفت: گلخانه سبزی و صیفی جات فرخ شهر در سطح بیش از 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از این میزان اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل تسهیلات تبصره 18 و مابقی از محل آورده شخصی است، ادامه داد: با بهره برداری از این گلخانه برای 20 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی می شود و پنج خانوار از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

وی افزود: در حال حاضر 56 هکتار گلخانه در قالب 180 واحد در استان فعال و در دست بهره برداری و 40 هکتار نیز در قالب 70 واحد در دست احداث است.

برزگر اظهار داشت: توسعه کشت های گلخانه ای نه تنها از سیاست های مورد تاکید وزارت جهاد کشاورزی بلکه یکی از برنامه های مهم استان است.

وی اضافه کرد: در همین راستا احداث سالانه 100 هکتار گلخانه در استان پیش بینی شده است و در حال حاضر همین تعداد گلخانه در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلخانه سبزی و صیفی جات فرخ شهر با 5 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید

گلخانه سبزی و صیفی جات فرخ شهر با 5 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید