مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17فرهنگي

فراخوان یک بخش جشنواره تئاتر آیینی سنتی و تمدید یک نمایش


انتشار فراخوان بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی- سنتی و تمدید اجرای نمایش «قصه های درگوشی» از جمله خبرهای نمایشی اخیر است.

- انتشار فراخوان بخش رادیو تئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی- سنتی و تمدید اجرای نمایش قصه های درگوشی از جمله خبرهای نمایشی اخیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، فراخوان بخش رادیوتئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی- سنتی برای برگزاری در پاییز 1402 منتشر شد.

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش و کانون نمایش های آیینی و سنتی انجمن هنرهای نمایشی ایران با هدف میزبانی از طیف متنوع تری از آثار نمایشی و بهره مندی از ظرفیت های رادیو در تولید و عرضه آثار نمایشی و همچنین گسترش زمینه های اجرایی و ژرف کاوی در ریشه های نمایش ایرانی و نیز ثبت و حفاظت از کهن الگوهای نمایشی ایران زمین و بهره بردن از این دستاوردها برای ارتقای تئاتر ملی، بخش رادیوتئاتر بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی را با اولویت توجه به گنجینه های ادبی و فرهنگی ایران و کمک به معرفی هرچه بهتر این سرمایه های ارزنده معنوی به ایران و جهان در پاییز 1402 برگزار می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان یک بخش جشنواره تئاتر آیینی سنتی و تمدید یک نمایش

فراخوان یک بخش جشنواره تئاتر آیینی سنتی و تمدید یک نمایش