مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-16سياسي

تذکر امام جمعه خرم آباد بابت جذب نیروی بدون ضابطه در برخی ادارات


امام جمعه خرم آباد، ضمن تذکر مجدد بابت جذب نیروی بدون ضابطه در برخی دستگاه ها، گفت: اگر فردی بدون ضابطه وارد اداره ای شود، تصرف عدوانی بوده و حق مردم را ضایع کرده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: جامعه زمانی اسلامی می شود که کارگزارنش اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسوولان در رفتار و در طلب دنیا با تراز اسلامی حرکت کنند، در آن صورت از دیگر اقشار جامعه انتظار می رود که در این تراز اسلامی حرکت نمایند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به برخی مناسبت های هفته پیش رو، بیان داشت: روز دوشنبه هفته آینده سالروز شهادت امام محمدتقی(ع) است، اگر کسی می خواهد در زیر پرچم و ولایت جوادالائمه باشد، باید ولایت این امام همام را بپذیرد، کمااینکه این پذیرش ولایت، انسان را از رذائل به سمت فضائل سوق می دهد.

شاهرخی با بیان اینکه ماه ذی الحجه، ماه مناجات و استغفار و گشایش در امور است، افزود: اول ذی الحجه مصادف است با سالرو ازدواج حضرت علی و فاطمه علیهم السلام، اگر می خواهیم به سلوک این بزرگواران دست یابیم باید اسباب ازدواج دختران و پسران را فراهم کنیم، باید تشریفات و تجملات کنار رفته و واسطه خیر برای ازدواج جوانان شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر امام جمعه خرم آباد بابت جذب نیروی بدون ضابطه در برخی ادارات

تذکر امام جمعه خرم آباد بابت جذب نیروی بدون ضابطه در برخی ادارات