مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-07اقتصادي

24 استان کشور با تنش آبی روبرو است


رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه 24 استان با تنش آبی مواجه است افزود این بحران در هفت استان بسیار شدید گزارش شده ایت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسن نامی پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره فرهنگی و ترویج بیمه محصولات کشاورزی در بابلسر به اهمیت سلامت محصولات کشاورزی و اشتغال اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه کشاورزی در کشور مورد توجه ویژه دولت قرار دارد.

وی مهاجرت معکوس جمعیت جوان از شهرها به روستاها را از جمله رویکردها بیان کرد و گفت: برای این کار باید زیرساخت های مناسب در روستاها ایجاد شود.

وی به طرح ملی آمایش روستاها با هدف صیانت از اراضی کشاورزی و تولید اشاره کرد و گفت: باید زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز در روستاهای کشور برای اشتغال و تولید را فراهم کنیم.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور میزان خسارت های ناشی از حوادث سال گذشته در کشور را قابل توجه دانست و گفت: بیش از 170 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و زراعی خسارت دیدند و هشت هزار کیلومتر تأسیسات آب، راه، برق و گاز نیز دچار خسارت شدند.

وی به اهمیت بازسازی اماکن مسکونی در شهرها و روستاهای کشور برای پیشگیری از حوادث تاکید کرد و گفت بیش از 30 میلیون واحد مسکونی در شهرها و روستاها نیازمند نوسازی و بازسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 استان کشور با تنش آبی روبرو است

24 استان کشور با تنش آبی روبرو است