مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-04سياسي

وضعیت پارک جنگلی قلعه رودخان تعیین تکلیف شد


دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال گیلان از ضرب الاجل این شورا به این دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: با مصوبه شورا، اداره کل منابع طبیعی استان مکلف شد با قید فوریت با رعایت تشریفات قانونی نسبت به انتشار آگهی عمومی با هدف تعیین بهره بردار ذی صلاح جهت اداره داخلی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سیدمهدی فلاح میری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اداره پارک جنگلی قلعه رودخان اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای حفظ حقوق بیت المال این موضوع با هدف حفظ حقوق عامه و منافع عمومی مورد بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

به گفته وی، شورا بر مبنای موقعیت جغرافیایی این پارک و پوشش طبیعی آن و با لحاظ ماده 2 قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها مقرر کرد اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به نمایندگی از دولت به عنوان متولی اصلی این مجموعه انجام وظیفه و به تکالیف قانونی خود عمل کند.

  دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال گیلان از ضرب الاجل این شورا به این دستگاه اجرایی خبر داد و گفت: با مصوبه شورا، اداره کل منابع طبیعی استان مکلف شد با قید فوریت با رعایت تشریفات قانونی نسبت به انتشار آگهی عمومی با هدف تعیین بهره بردار ذی صلاح جهت اداره داخلی پارک اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پارک جنگلی قلعه رودخان تعیین تکلیف شد

وضعیت پارک جنگلی قلعه رودخان تعیین تکلیف شد