مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-08سياسي

جزییات سفر رییسی به کشورهای حوزه آمریکای لاتین


رییس جمهور به همراه 4 تن از وزرای کابینه، به ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه سفر می کند تا بستر لازم برای درآمدزایی از ظرفیت های کشورهای آمریکای لاتین و برقراری روابط را فراهم سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکشنبه آینده یعنی 21 خرداد ماه قرار است حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان به همراه هیئتی از اعضای کابینه دولت در سفری به منطقه آمریکای لاتین، به کشورهای ونزوئلا، کوبا و نیکاراگوئه برود.

هیئت همراه رییسی در آمریکای لاتین همراه هیئت همراه رییسی در این سفر شامل حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جواد اوجی وزیر نفت و همچنین بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان می شود.

امیر آشتیانی در این سفر به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا حضور خواهد داشت؛ حضور او در رأس این کمیسیون حاکی از آن است که بخشی از تعاملات تهران و کاراکاس در زمینه همکاری های دفاعی خواهد بود.

علاوه بر این عین اللهی به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و کوبا، دولتمردان ایرانی را در آمریکای لاتین همراهی خواهد کرد.

البته قرار بود صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این سفر به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و نیکاراگوئه، حضور داشته باشد اما او به دلیل سفر به ژنو، هیئت ایرانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات سفر رییسی به کشورهای حوزه آمریکای لاتین

جزییات سفر رییسی به کشورهای حوزه آمریکای لاتین