مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-17سياسي

18 هزار گزارش به مجلس ارائه کرده ایم


معاون پژوهش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس یازدهم بیش از 18 هزار گزارش فنی و تخصصی به نمایندگان مجلس ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز کاظمی عصر شنبه در مراسم آغاز به کار اندیشکده حکمرانی استان اردبیل اظهار کرد: بعد از اتمام جنگ و در حوزه قانون گذاری نیاز کشور را به نهادهای مشورتی به ویژه برای مجلس شورای اسلامی احساس کردیم و بر همین اساس مقرر شد تا به صورت مستقل در عرصه قانون گذاری نهاد پژوهش های مجلس ورود پیدا کند.

وی به تبیین ساز و کارهای مشخص در اعلام نظرات فنی و تخصصی این مرکز اشاره کرد و گفت: زمانی با انتخاب مشاور برای نمایندگان مجلس و در مقطعی دیگر از ظرفیت دانشگاه های بزرگ در حوزه مشورت بهره گرفتیم اما هیچکدام از این ابزارها مؤثر واقع نشد تا اینکه تصمیم گرفته شد اندیشکده های استانی در این حوزه شکل بگیرد.

معاون پژوهش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در مجلس یازدهم 18 هزار گزارش فنی و کارشناسی را در موضوعات و مسائل مختلف با همراهی و محوریت نهادهای نظارتی به مجلس و نمایندگان ارائه کردیم که در اکثر این گزارش ها نظر نخبگان و کارشناسان علمی با روش های پژوهشی مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار گزارش به مجلس ارائه کرده ایم

18 هزار گزارش به مجلس ارائه کرده ایم