مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:112023-06-10بين الملل

درخواست ها برای برکناری بن گویر بالا گرفت


درپی کشته شدن پنج عرب ساکن اراضی اشغالی در پی مشاجره در شهرک یافه واقع در شهر ناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی، محافل رسانه ای و رسمی اسراییل خواستار برکناری وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم شدند.

- درپی کشته شدن پنج عرب ساکن اراضی اشغالی در پی مشاجره در شهرک یافه واقع در شهر ناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی، محافل رسانه ای و رسمی اسراییل خواستار برکناری وزیر تندرو امنیت داخلی این رژیم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری فلسطینی سما در این باره اعلام کرد که اسراییلی ها از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواسته اند که به دلیل شیوع جرم و جنایت در شهرهای عرب در داخل اراضی اشغالی 1948 ایتامار بن گویر، وزیر تندرو امنیت داخلی را از سمتش برکنار کند.

روزنامه هاآرتص در سرمقاله نوشت: پنج شهروند عرب که در یک جنایت تیراندازی در شهرک یافه کشته شدند، قربانیان یک دولت سست و بی مسئولیت هستند که به فکر حفاظت از عرب ها نیست.

این روزنامه همچنین اعلام کرد که ادامه جنایت در شهرهای عربی در سرزمین های اشغالی، ناشی از سیاست بی توجهی به جان انسان ها و بی اهمیت بودن آن برای دولت های اسراییل به ویژه دولت راست گرای کنونی به رهبری بنیامین نتانیاهو متهم به فساد است که ایتامار بن گویر رییس تندرو حزب قدرت یهود را به عنوان وزیر امنیت داخلی منصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها برای برکناری بن گویر بالا گرفت

درخواست ها برای برکناری بن گویر بالا گرفت