مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:192023-05-31سياسي

احیای مجلات همشهری/ زائری: نسخه های الکترونیکی جای کتاب کاغذی را نخواهند گرفت


آیین بزرگداشت آغاز به کار مجدد مجلات همشهری، چهارشنبه 10 خرداد مصادف با روز میلاد امام رضا(ع) در سالن اجتماعات موسسه همشهری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر و رسانه خبرگزاری فارس، آیین بزرگداشت آغاز به کار مجدد مجلات همشهری، امروز چهارشنبه دهم خردادماه، مصادف با روز میلاد امام رضا(ع) با حضور محمدرضا زائری، محسن مهدیان، دانیال معمار، محمد قوچانی و سردبیران مجلات در سالن اجتماعات مؤسسه همشهری برگزار شد.

در این مراسم میزگرد احیای مجلات و نشریات مکتوب نیز با حضور محمدرضا زائری مدیر مسئول مجله خیمه، محمد قوچانی مدیر مسئول مجله آگاهی نو و دانیال معمار سردبیر روزنامه همشهری برپا شد.

  در ابتدای میزگرد احیای مجلات و نشریات مکتوب دانیال معمار، سردبیر همشهری گفت: وقتی بحث مجلات شروع شد، جلساتی با مدیران سابق برگزار شد و اولین سوال این بود که مگر هنوز هم کسی مجله می خرد؟ آمار و ارقام هم چنین چیزی را نشان می داد و در نظرسنجی ها این نکته تایید می شد که مردم تنها یک درصد از اطلاعات خود را از نشریات مکتوب می گیرند.

فرآیند نشریات مکتوب و مخاطب یک رابطه دو طرفه است.

به نظر می رسد دلیل اینکه مردم رسانه های مکتوب را پس زده اند این است که طیف های مختلف در نظر گرفته نشده بود و این باعث شد تا مردم رسانه های مکتوب را پس زده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای مجلات همشهری/ زائری: نسخه های الکترونیکی جای کتاب کاغذی را نخواهند گرفت

احیای مجلات همشهری/ زائری: نسخه های الکترونیکی جای کتاب کاغذی را نخواهند گرفت