مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 23:052023-06-17اقتصادي

​صنعت شیشه سازی، متضرر از تورم و ناترازی انرژی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در حاشیه برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود، نشست تخصصی در مورد چالش ها و آینده صنعت شیشه سازی ایران با حضور مهندس آخوندی معاون بازرگانی شرکت زمزم ایران، - در اولین روز از نمایشگاه ایران آگروفود، معاون بازرگانی شرکت زمزم به همراه دو تن از مدیران عامل صنعت شیشه سازی، در نشستی به بحث پیرامون دغدغه ها و چالش های شیشه سازان ایرانی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، در حاشیه برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود، نشست تخصصی در مورد چالش ها و آینده صنعت شیشه سازی ایران با حضور مهندس آخوندی معاون بازرگانی شرکت زمزم ایران، مهندس برقراری مدیرعامل شرکت شیشه مینا و مهندس تورنگ مدیرعامل شرکت شیشه سازی وگاز برگزار شد.

آخوندی معاون بازرگانی شرکت زمزم ایران، در خصوص چالش های فعلی موجود در صنعت شیشه سازی اظهار داشت: صنعت شیشه سازی صنعتی خاص است و نیازمند سطح بالایی از تکنولوژی است و بسیار هزینه بر و انرژی بر است.

با توجه به بازار B2B شیشه سازی، این صنعت نیازمند سیاست هایی خاص هم زمینه تولید و هم در زمینه فروش و بازاریابی است.

برقراری مدیرعامل شرکت شیشه مینا، در خصوص تغییر قیمت مواد اولیه در سال های اخیر در صنعت شیشه سازی گفت: علی رغم تورمی که در کشور ما حاکم بوده است، ما در سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​صنعت شیشه سازی، متضرر از تورم و ناترازی انرژی

​صنعت شیشه سازی، متضرر از تورم و ناترازی انرژی