مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-07اقتصادي

معامله امتیاز طرح نهضت مسکن ممنوع است


خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی و ممنوع است، لذا با افراد متخلفی که اقدام به معامله این امتیاز کرده باشند، - ایسنا/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی و ممنوع است، لذا با افراد متخلفی که اقدام به معامله این امتیاز کرده باشند، براساس قانون برخورد می شود.

محمود رضا طالبان چهارشنبه 17 خرداد، در خصوص درج مطالبی در فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن، با تشریح قوانین موجود، به خبرنگاران گفت: آن دسته از شهروندانی که نسبت به فروش و خرید امتیاز طرح نهضت ملی مسکن اقدام کنند، در آینده با مشکلات عدیده ای مواجه خواهند شد.

او ادامه داد: این اقدام کاملا غیر قانونی است و مردم باید مراقب باشند و فریب مشاورین املاک سودجو را نخورند و به هیچ وجه اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن نکنند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: قانون پیش فروش ساختمان و آیین نامه اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به خوبی مشخص کرده که تمام اقدامات و امور مربوط به این طرح باید بر اساس دستورالعمل ها و قراردادهای ابلاغ شده از سوی وزارت راه و شهرسازی باشد.

طالبان خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که به صراحت می توان اعلام کرد که خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و ارتکاب آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله امتیاز طرح نهضت مسکن ممنوع است

معامله امتیاز طرح نهضت مسکن ممنوع است