مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-14سياسي

یادمان های ویژه شهدا در 6 نقطه شهر مشهد مقدس ایجاد می شود


رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: 6 نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است که تا پایان سال ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین باغگلی با اشاره به جلسه ای که با حضور نمایندگان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مناطق مختلف شهرداری به منظور بررسی طرح های پیشنهادی یادمان های شهدای گمنام و مدافع حرم برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست، نکات اصلاحی به مشاوران و طراحان اعلام شد تا در طرح های آتی اجرایی و مورد توجه قرار گیرد.

رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه 6 نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است، گفت: با اهتمام جدی اینرپ سازمان تا انتهای سال این 6 نقطه شامل مقبره شهدای مناطق 4، 6، 8 و 11 مزین به یادمان های ویژه خواهد شد.

وی تصریح کرد: یادمان ویژه شهدای مدافع امنیت در بوستان خورشید منطقه 9 نیز از دیگر پروژه های در دست طراحی اداره هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد است.

باغگلی با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی یادمان ویژه شهدای فاطمیون در منطقه 5، با مشارکت بنیاد علوی و حوزه هنری و این سازمان در سال گذشته، گفت: با توجه به مشخص شدن طرح های برگزیده، این یادمان نیز در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان های ویژه شهدا در 6 نقطه شهر مشهد مقدس ایجاد می شود

یادمان های ویژه شهدا در 6 نقطه شهر مشهد مقدس ایجاد می شود