مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-20اقتصادي

تخریب 310 واحد مسکن روستایی بر اثر سیل


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: 310 واحد مسکن روستایی بر اثر جاری شدن سیل در یک ماه اخیر تخریب شده است.

- کمال الدین میرجعفریان در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در سه ماه اخیر با تنوع حوادث طبیعی و رخدادهای انسان ساز از برف و یخبندان گرفته تا گرد و غبار و جاری شدن سیل را در منطقه شاهد بودیم که خسارت های هنگفتی را به مناطق مختلف استان اردبیل وارد کرده است.

وی تصریح کرد: با جمع بندی آمار و ارقام نهایی خسارت های وارد شده بر اثر این حوادث، گزارش ها به وزارت کشور، جهاد کشاورزی و برنامه و بودجه ارسال شده تا شاهد پرداخت خسارت به حادثه دیدگان باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه سیل مداوم و پی در پی یک ماه اخیر به صورت روزانه بیشترین خسارت را در گرمی، انگوت و بیله سوار بر جای گذاشته است، گفت: وزیر کشور به همراه رییس مدیریت بحران و رییس بنیاد مسکن در 2 روز گذشته میهمان شهرهای سیل زده بودند تا از نزدیک خسارت ها ارزیابی و جمع بندی نهایی شود.

میرجعفریان افزود: در حوادث سیل اخیر بیش از 310 واحد مسکن روستایی خسارت کلی دیده و با تخریب آنها باید عملیات ساخت و ساز انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 6 هزار و 500 واحد نیز نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که بنیاد مسکن با آواربرداری و شروع عملیات احداث سعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 310 واحد مسکن روستایی بر اثر سیل

تخریب 310 واحد مسکن روستایی بر اثر سیل