مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 19:252023-06-17بين الملل

موادمخدر در صدر جرایم زندانیان یزد/استرداد 101 زندانی خارجی


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان یزد با بیان اینکه موادمخدر در صدر جرایم زندانیان استان قرار دارد، گفت: بعد از موادمخدر، سرقت و سپس جرایم علیه اشخاص در رتبه بعدی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مقبلی قرایی، ظهر شنبه در نشستی خبری با ارائه گزارشی از وضعیت زندان های استان یزد اظهار داشت: رویکرد سازمان زندان ها تربیتی است و بازگشت شرافتمندانه و عزتمندانه فرد به آغوش جامعه و خانواده را دنبال می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اغلب زندانیان یا قبل از ورود به زندان بیکار بوده اند یا بعد از خروج از زندان با مشکل بیکاری مواجه می شوند، افزود: یکی از مهمترین مسائلی که در زندان دنبال می شود، حرفه آموزی به زندانیان است و در این راستا هم آموزش های فنی و حرفه ای و هم آموزش های صنایع دستی در زندان های یزد ارائه می شود.

مقبلی قرایی یادآور شد: تاکنون 59 دوره در 32 رشته کاربردی در زندان یزد اجرا شده و مددجویان زندان نیز پس از دریافت مدرک، تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان یزد ادامه داد: سال گذشته 19 هزار و 838 اثر صنایع دستی در زندان تولید شد که با مبلغ 3 میلیارد و 328 میلیون تومان به فروش رفت و عواید آن به خانواده زندانیان اختصاص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موادمخدر در صدر جرایم زندانیان یزد/استرداد 101 زندانی خارجی

موادمخدر در صدر جرایم زندانیان یزد/استرداد 101 زندانی خارجی