مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-30سياسي

افشاگری وکلا از یک اتفاق شوکه کننده


یازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری در حالی برگزار شد که وکلای وی از یک اتفاق غیر قانونی و شوک آور در روند تحقیقات پرونده پرده برداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یازدهمین جلسه دادگاه تجدید نظر حمید نوری، شهروند ایرانی بازداشتی در سوئد، روز دوشنبه 8 خرداد، برگزار شد.

در این جلسه دادگاه، توماس بودستروم و هانا لارسون، وکلای سوئدی حمید نوری به دفاع از وی و اعتراض به برخی اتفاقات عجیب رقم خورده در پرونده پرداختند.

توماس بودستروم در ابتدای اظهارات خود گفت: وقتی درباره قتل صحبت می شود سوالات بسیاری مطرح است و باید مستندات متقنی داشته باشیم، اما در این پرونده هیچ مدرکی وجود ندارد که ثابت شده باشد و نشان دهد که نوری این کار را انجام داده است، وی هیچ قتلی را مرتکب نشده و ارتباطی با مسائلی که در اطراف وی روی داده، نداشته است.

ضبط مدارک حمید نوری و ادامه آزارها وکیل نوری افزود: دو مرتبه تبلت او را که دفاعیاتش درون آن است ضبط کردند و اگر بخواهد از تبلت خود استفاده کند باید درخواست مجدد بدهد.

البته او هر روز درخواست می دهد که پاسخ منفی می دهند یا وقت کمی برای استفاده از تبلت می دهند و در مواردی اصلاً وقت نمی دهند.

وی افزود: پاسخ های مختلفی از سوی بازداشتگاه به ما داده می شود، فرد دیگری را هم در سلول حمید نوری مستقر کرده و ادعا می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری وکلا از یک اتفاق شوکه کننده

افشاگری وکلا از یک اتفاق شوکه کننده