مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-14سياسي

ایجاد 68 شناگاه در سواحل گیلان/ شناسایی 240 نقطه خطرآفرین


دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان، با بیان اینکه امسال 35 طرح سالم سازی دریا را در 10 شهرستان گیلان فعال کردیم، گفت: 68 شناگاه نیز در سواحل استان ایجاد شده است.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد ساماندهی سواحل گیلان، با بیان اینکه امسال 35 طرح سالم سازی دریا را در 10 شهرستان گیلان فعال کردیم، گفت: 68 شناگاه نیز در سواحل استان ایجاد شده است.

محمدمهدی نیازمند، با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر آزادسازی سواحل طی سال گذشته و ضرورت توجه بیشتر به برنامه ریزی ها و هماهنگی ها در طرح های سالم سازی دریا، اظهار کرد: جلسات ستاد ساماندهی سواحل استان را از اواخر سال گذشته آغاز کردیم و برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال 35 طرح سالم سازی دریا را در 10 شهرستان گیلان فعال کردیم، گفت: این طرح ها پذیرای گردشگران هستند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های استان گیلان در گفت وگوی ویژه خبری باران، از ایجاد 68 شناگاه در نوار ساحلی استان خبر داد و بیان کرد: این شناگاه ها هم در داخل طرح ها و هم در سایر مناطق ساحلی آماده سازی شده تا گردشگران از بستر دریا استفاده کنند.

نیازمند، با اشاره به فعالیت طرح های سالم سازی از 8 خرداد ماه امسال، تصریح کرد: طرح ها و شناگاه های استان آمادگی میزبانی خوب از گردشگران را دارند و خوشبختانه در تعطیلات اخیر غریق نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 68 شناگاه در سواحل گیلان/ شناسایی 240 نقطه خطرآفرین

ایجاد 68 شناگاه در سواحل گیلان/ شناسایی 240 نقطه خطرآفرین