مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-20اقتصادي

پایان آسفالت جاده روستاهای بالای 20 خانوار شهر تبریز


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: با بهره برداری از آسفالت راه روستای «کوللیک دره سی» تبریز، همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از راه آسفالته برخوردار شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدمسیب زاده؛ رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تبریز بعد  از ظهر امروز در در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: راه روستای کوللیک دره سی به عنوان آخرین روستای بالای 20 خانوار شهرستان تبریز به طول چهار و نیم کیلومتر با 13 میلیارد تومان اعتبار  اجرا شد.

وی با بیان اینکه شهرستان تبریز 60 روستای بالای 20 خانوار و چهار روستای زیر 20 خانوار دارد که فقط یک روستای زیر 20 خانوار راه آسفالته ندارد، گفت: راه روستای مشیرآباد که 11 خانوار جمعیت دارد، در حال آماده سازی است و به زودی با آسفالت آن، جشن پایان آسفالت راه همه روستاهای بزرگ و کوچک تبریز گرفته خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز افزود: با بهره مندی 100 درصدی روستاهای شهرستان از راه آسفالته، همه تلاش های این اداره به ارتقاء و ایمن سازی محورهای مواصلاتی معطوف خواهد شد.

پاایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان آسفالت جاده روستاهای بالای 20 خانوار شهر تبریز

پایان آسفالت جاده روستاهای بالای 20 خانوار شهر تبریز