مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-18ورزشي

اعزام 5 تنیسور ایران به رقابت های«دیویس کاپ»


به گفته سرمربی تیم ملی تنیس، این تیم با ترکیبی متشکل از پنج تنیسور در رقابت های دیویس کاپ شرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، محمدرضا توکلی سرمربی تیم ملی تنیس ایران گفت: برگزاری رقابت های تور جهانی و حضور تنیسورهای ایرانی در برابر رقبای خارجی از یک سو و عملکرد قهرمانان کشورمان در چند وقت اخیر و نتایجی که در رقابت های داخلی کسب کردند از سویی دیگر کافی بود تا شناخت کاملی از وضعیت تنیسورهای ایرانی به دست بیاوریم و بر همین اساس 6 ورزشکار را به اردوی تیم ملی فراخواندیم.

وی ادامه داد: حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی و سینا مقیمی نفرات دعوت شده به اردو هستند که از میان آنها یک نفر خط خواهد خورد و با 5 تنیسور راهی رقابت های دیویس کاپ خواهیم شد.

توکلی یادآور شد: تمرینات خود را بعد از پایان تور جهانی تنیس آغاز خواهیم کرد و طبق برنامه در تهران و شمال کشور اردو خواهیم زد، 26 تیرماه اعزام می شویم تا بازیکنان زودتر به محل برگزاری این رقابت ها برسند و از سوم مرداد نیز خودمان را آماده حضور در برابر حریفان می کنیم.

او در مورد تیم های حاضر در این مسابقات خاطر نشان کرد: تیم های عربستان، اردن، سریلانکا، اقیانوسیه، ویتنام، مالزی و کامبوج به همراه ایران در این رویداد حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 5 تنیسور ایران به رقابت های«دیویس کاپ»

اعزام 5 تنیسور ایران به رقابت های«دیویس کاپ»