مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:552023-05-31سياسي

پیام رییس جمهور به کنگره ملی 15 خرداد


کنگره ملی 15 خرداد با پیام رییس جمهور، فعالیت خود را در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، در آستانه قیام خونین 15 خرداد سال 42 مردم دشت ورامین، کنگره ملی 15 خرداد  شامگاه چهارشنبه 10 خرداد ماه، فعالیت خود را با پیام آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا آغاز کرد.

  در متن این پیام که توسط حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی قرائت شد آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سالروز قیام تاریخی و جریان ساز 15 خرداد سال 42 را گرامی می داریم و به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همه مجاهدین که در این حرکت اصیل مردمی جانفشانی و نقش آفرینی کردند درود می فرستیم.

قیام 15 خرداد طلوع نهضت اسلامی و حلقه پیوند روحانیت و مردم و همچنین گشاینده  افقی نو برای ملت انقلابی و مبارز ایران بود که با نشان دادن چهره خشن، دیکتاتور و بی رحم رژیم طاغوت، خط مبارزه را روشن کرد و در بهمن سال 1357 روشنایی و امید را برای این ملت آزاده به ارمغان آورد و الگویی برای بیداری ملت های تحت ستم در منطقه و بسیاری از کشورهای جهان شد.

این نهضت ویژگی های منحصر به فردی در تاریخ مبارزات انقلابی ملت این سرزمین داشت که حضور مسئولانه و خودجوش مردم و شهادت طلبی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس جمهور به کنگره ملی 15 خرداد

پیام رییس جمهور به کنگره ملی 15 خرداد