مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 21:552023-06-15حوادث

317 کیلو تریاک در نایین کشف شد


فرمانده انتظامی نایین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل 317 کیلو و 600 گرم تریاک در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

- سرهنگ هادی کیان مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر به یک دستگاه کامیون حامل بار لیمو ترش مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه 317 کیلو و 600 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای زیر بار لیموترش جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آنها برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

317 کیلو تریاک در نایین کشف شد

317 کیلو تریاک در نایین کشف شد