مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-19سياسي

عدم پایداری در صادرات باعث کاهش اعتماد تجار خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با سفرای ایران در کشورهای مختلف اظهار داشت: - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صادرات و واردات کالا و همچنین ورود استان به عرصه تبادلات بین المللی نیازمند برنامهریزی دقیق است و عدم پایداری در صادرات باعث کاهش اعتماد تجار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان شامگاه یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با سفرای ایران در کشورهای مختلف اظهار داشت: نیازسنجی کشورهای هدف و ظرفیت های استان در حوزه مبادلات اقتصادی و بررسی طرح ها و برنامه های لازم برای توسعه اقتصادی و تجاری استان در حال پیگیری است.

وی با اشاره به واردات60 میلیارد دلاری کشور پاکستان اذعان کرد: سهم استان سیستان و بلوچستان به عنوان همسایه این کشور کمتر از یک میلیارد دلار می باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به راه اندازی بازاچه های مشترک تجاری با کشورهای مختلف بیان کرد: می توان فرآوری محصولات مختلف معدنی، کشاورزی، خشکبار و آجیل را در استان انجام و سپس صادر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پایداری در صادرات باعث کاهش اعتماد تجار خواهد شد

عدم پایداری در صادرات باعث کاهش اعتماد تجار خواهد شد