مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 01:052023-06-05فرهنگي

از برگزاری کنسرت ممنوع الکار شده ها تا اکران فیلم «لیلا حاتمی»


طی سه روز اول هفته که با 2 روز تعطیلی پیاپی همراه بود در سرویس فرهنگی و هنری ایسنا، مطالبی درباره امام خمینی (ره) به بهانه سالروز رحلت ایشان، - از برگزاری کنسرت ممنوع الکار شده ها تا اکران فیلم لیلا حاتمی طی سه روز اول هفته که با 2 روز تعطیلی پیاپی همراه بود در سرویس فرهنگی و هنری ایسنا، مطالبی درباره امام خمینی (ره) به بهانه سالروز رحلت ایشان، قیام 15 خرداد، ترخیص احمدرضا احمدی از بیمارستان، حضور فیلم ایرانی در جشنواره شانگهای چین، برگزاری کنسرت امید حاجیلی، جزییاتی درباره سفر حج، حضور مهران غفوریان و جواد رضویان در رئالیتی شوی ناتو و غیره منتشر شد.

در پی تعطیلات دو روزه رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد، در سرویس فرهنگی و هنری ایسنا اخباری بسته به این دو واقعه منتشر شد که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم داشت.

ادبیات و کتاب؛ بازگشت احمدرضا احمدی به خانه و روایت هایی درباره 15 خرداد ـ منتقد ادبی، مترجم و استاد دانشگاه ـ از ساعت 17 روز شنبه 20 خردادماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: سینما؛ نامزد شدن فیلم ایرانی در جشنواره شانگهای و نمایش فیلم ایرانی ایرو در نیویورک ـ کارگردان و مدیر پیشین اداره کل هنرهای نمایشی ـ معتقد است که چند عامل مشخص و تکراری باعث شده است که هنرمندان ما کمتر به حوادث ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از برگزاری کنسرت ممنوع الکار شده ها تا اکران فیلم «لیلا حاتمی»

از برگزاری کنسرت ممنوع الکار شده ها تا اکران فیلم «لیلا حاتمی»