مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 11:262023-06-03اقتصادي

حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در واحدهای تولیدی سمنان+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محسن رضایی ، معاون اقتصادی رییس جمهور صبح امروز به همراه استاندار سمنان از و احدهای تولیدی سمنان دیدن کرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور به همراه سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان از شرکت تولیدی الگانت در شهرک صنعتی سمنان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت الگانت در این زمینه گفت: صنعت نساجی در ایران قدمتی دیرینه دارد و ایرانیان جزو نخستین ملت هایی هستند که به این صنعت روی آوردند و تاریخچه این صنعت در میهن اسلامی ما گنجینه ای پربها و ارزشمند حاوی تلاش ها و کوشش های بزرگان ونامدارانی است که در این عرصه نقش آفرینی کرده اند.

وی تصریح کرد: شرکت نساجی الگانت سمنان نیز با نام تجاری الگانت به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه در سال 1388 با مشارکت سرمایه گذار خارجی از کشور ترکیه در شهرک صنعتی شرق سمنان تأسیس شد.

به گفته این تولیدکننده، این شرکت با هدف رونق صنعت نساجی در ایران و تولید محصولات باکیفیت و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در شرایط نامطلوب اقتصادی که به شدت متأثر از تحولات جهانی بویژه تحریم های بین المللی بوده است، فعالیت می کند.

بر اساس این گزارش، شرکت مذکور با هدف توسعه فعالیت های خود و ایجاد فرصت های شغلی جدید، طرح های سرمایه گذاری را در دستور کار دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در واحدهای تولیدی سمنان+ عکس

حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در واحدهای تولیدی سمنان+ عکس