مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-07ورزشي

طباطبایی: توجه به امور مربیان و ورزشکاران یکی از بزرگترین شاخصه های وزیر ورزش است


رییس فدراسیون کاراته با اشاره به اجرایی شدن طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی گفت: این اتفاق موجب آسودگی خاطر ورزشکاران شده و جامعه ورزش کشور قدردان پیگیری های سجادی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدحسن طباطبایی در خصوص اجرایی شدن طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی جامعه ورزش کشور اظهار داشت: ورزشکاران با توجه به فعالیت هایی که انجام می دهند در معرض آسیب های جسمی و حوادث غیر منتظره ورزشی قرار میگیرند که لازم است هر ورزشکاری قادر به استفاده از بیمه حوادث و درمانی باشد.

رییس فدراسیون کاراته در ادامه اظهار داشت: همچنین مقام معظم رهبری و رییس جمهور در دیدارهای گوناگونی که با ورزشکاران داشتند در راستای حمایت از جامعه ورزش کشورمان به اهمیت بیمه ورزشکاران تاکید کردند و پیگیری  اجرایی شدن این طرح بودند.

طباطبایی ضمن قدردانی از حمایت های سجادی از جامعه وررش کشور گفت: این طرح از جمله مواردی بود که سالها بلاتکلیف مانده بود که خوشبختانه با پیگری ها و دلسوزی های دکتر سید حمید سجادی اجرایی شد.

وی در ادامه از اجرایی شدن طرح بیمه حوادث ورزشی و درمان تکمیلی انفرادی بعنوان یکی از بزرگترین اتفاقات مثبت تاریخ ورزش کشور یاد کرد و گفت: توجه سجادی به امور مربیان و ورزشکاران یکی از بزرگترین شاخصه های وزیر ورزش و جوانان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: توجه به امور مربیان و ورزشکاران یکی از بزرگترین شاخصه های وزیر ورزش است

طباطبایی: توجه به امور مربیان و ورزشکاران یکی از بزرگترین شاخصه های وزیر ورزش است