مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-19سياسي

معرفی 23 گلستانی برای انتخاب در هیات مدیره منطقه آزاد «اینچه برون»


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: 23 نفر از نخبه های گلستانی برای انتخاب در هیات مدیره و مدیرعاملی منطقه آزاد اینچه برون به دبیر مناطق آزاد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت منطقه آزاد اینچه برون اظهار کرد: اساسنامه منطقه آزاد اینچه برون انجام شده و حدود 23 نفر از نخبگان استان گلستان به دبیر مناطق آزاد معرفی شدند تا هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب شوند.

وی ادامه داد: پس از معرفی هیات مدیره و مدیرعامل این منطقه کد گمرکی به نام شرکت ثبت و منطقه آزاد اینچه برون فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

دهنوی گفت: مهمترین مشکل ما در این منطقه، عدم زیرساخت های لازم و شرایط مطلوب برای تخلیه بار و بارگیری بوده و در حال حاضر پنج شرکت برای استقرار در این منطقه اعلام آمادگی کردند که تاکنون دو شرکت مستقر شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان تصریح کرد: در سفر رییس جمهور به استان گلستان توسعه لجستیک منطقه آزاد یکی از مصوبات سفر بوده و 800 میلیارد تومان برای آن مصوب شد.

دهنوی گفت: با سازمان برنامه و بودجه مکاتباتی انجام و رایزنی هایی با قـرارگاه سـازندگی خـاتم الانبیـاء (ص) صورت گرفت تا از طریق منابع داخلی مبلغ 50 میلیارد تومان و از محل اعتبارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 23 گلستانی برای انتخاب در هیات مدیره منطقه آزاد «اینچه برون»

معرفی 23 گلستانی برای انتخاب در هیات مدیره منطقه آزاد «اینچه برون»