مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-01فرهنگي

جدیدترین خبرها از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان


شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، اولین جلسه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با معرفی اعضای این شورا برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی برگزار شد، سیدمهدی جوادی دبیر سی و پنجم جشنواره گزارشی از روند اجرایی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان تا کنون ارائه داد، در این جلسه درباره کلیات، برنامه های جانبی، اهداف و رویکردهای جشنواره در حوزه های داخلی و بین المللی گفتگو شد.

رییس سازمان سینمایی در این جلسه به اهمیت و جایگاه ویژه جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در سینمای کشور اشاره کرد و معتقد بود این جشنواره می تواند موتور تولید سینمای کودک و نوجوان روشن نگه دارد، به همین دلیل وقفه یک ساله آن را اتفاقی هوشمندانه و لازم برای باز طراحی این رویداد سینمایی دانست.

همچنین محمد خزاعی، راه اندازی و لزوم صندوق پروانه را به عنوان یکی از اقدامات مهم سازمان سینمایی در سال گذشته عنوان کرد و آن را مکانیزمی برای تجمیع ظرفیت های مختلف کشور برای تقویت سینمای کودک و نوجوان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین خبرها از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان

جدیدترین خبرها از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان