مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-16اقتصادي

کمبود مرغ در سیستان و بلوچستان/ لزوم افزایش نظارت بر توزیع


کمبود مرغ کشتار روز در سیستان و بلوچستان طی روزهای اخیر تشدید شده و مردم خواستار افزایش نظارت بر توزیع مرغ در بازار هستند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در هفته های اخیر، خبرهای مختلفی در سطح کشور از نبود و یا کمبود مرغ در سطح کشور شنیده می شود و در این میان، استان سیستان و بلوچستان نیز مستثنی نبوده و با این معضل روبرو شده است.

یکی از شهروندان زاهدانی در این خصوص گفت: در هفته های اخیر جای مرغ کشتار روز در فروشگاه های عرضه این محصول پروتیینی در سطح استان خالی بودو گاهاً شاهد توزیع مرغ منجمد در فروشگاه های مجاز با صف های طولانی متقاضیان هستیم که آن هم به هر کس نمی رسد و برخی از فروشگاه ها نیز با قطعه قطعه کردن مرغ های منجمد و فروش آنها به قیمت های بالا به دنبال سودجویی خود هستند.

محمد سیاسر در گفتگو باخبرنگار مهر ، افزود: یکی از فرهنگ های مردم استان در خوردن گوشت مرغ، زنده گیری و ذبح توسط خودشان است و کمتر مرغ منجمد خریداری می کنند در این زمینه با کاهش فروش مرغ زنده در هفته های اخیر مواجه بوده ایم.

وی ادامه داد: مسئولان باید در راستای حل این مشکل هرچه زودتر اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

قیمت های مرغ هر روز بیشتر از دیروز یکی از شهروندان سراوانی نیز گفت: در هفته های اخیر شاهد افزایش قیمت مرغ به صورت روزانه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ در سیستان و بلوچستان/ لزوم افزایش نظارت بر توزیع

کمبود مرغ در سیستان و بلوچستان/ لزوم افزایش نظارت بر توزیع