مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-03اقتصادي

زمان و نحوه واریز سود 12 نماد بورسی و فرابورسی


در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی 12 نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.

زمان پرداخت سود سهامداران فسبزوار سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام در تاریخ اسفند 1401 توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آن ها واریز شده است.

آن دسته از سهامداران که از طریق سجام سود آنها پرداخت نشده است می توانند از تیرماه 1402 با مراجعه به کلیه شعب بانک پارسیان سراسر کشور نسبت به دریافت سود خود اقدام نمایند.

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند: از سهامدارانی که تاکنون در سامانه ثبت نام و یا احراز هویت ننموده اند تقاضا می شود جهت سهولت و سرعت در واریز سود سهام نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام اقدام نمایند.

  زمان پرداخت سود سهامداران شخارک سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند: سود سهامداران حقیقی از طریق سامانه سجام در تاریخ 10 خرداد 1402 توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب آن ها واریز گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و نحوه واریز سود 12 نماد بورسی و فرابورسی

زمان و نحوه واریز سود 12 نماد بورسی و فرابورسی