مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:052023-05-31اقتصادي

تولید 95 درصد تجهیزات نیروگاه های حرارتی در داخل کشور


امروز بیش از 95 درصد از تجهیزات نیروگاه های حرارتی در داخل کشور تولید می شود و وجود این پتانسیل در کشور موجب افتخار است و باعث خوشبختی است که ما در این زمینه به خودکفایی رسیده ایم.

- ایسنا/قزوین مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: امروز بیش از 95 درصد از تجهیزات نیروگاه های حرارتی در داخل کشور تولید می شود و وجود این پتانسیل در کشور موجب افتخار است و باعث خوشبختی است که ما در این زمینه به خودکفایی رسیده ایم.

ابوالفضل موتابها در جمع ائمه جماعات سراسر استان قزوین که از مجموعه نیروگاه شهید رجایی بازدید کردند، ائمه جماعت را معتمدان مردم در مساجد و محلات دانست و از آن ها خواست با اشاره به فرآیند سخت تولید برق موضوعات مدیریت مصرف را برای شهروندان تبیین کنند.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی از ائمه جماعات که صاحبان تریبون در میان مردم هستند خواست تا در کنار آموزه های دینی، جامعه را با فرهنگ درست مصرف در همه ابعاد زندگی به ویژه آب و برق آشنا و رعایت این مهم را به نسل های بعدی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه منابع سوخت بی نهایت نیست و ما در برابر آیندگان وظیفه داریم تا با مصرف درست، این منابع ارزشمند را برای آن ها نیز حفظ کنیم ، بیان کرد: انتقال این مفهوم به جامعه از طریق امامان جماعت که مورد اعتماد مردم هستند، بهتر و تاثیر گذار تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 95 درصد تجهیزات نیروگاه های حرارتی در داخل کشور

تولید 95 درصد تجهیزات نیروگاه های حرارتی در داخل کشور