مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-10اجتماعي

خسارت 2 هزار میلیاردی سیل به اصفهان/600 رأس دام تلف شد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وارد شدن 2 هزار میلیارد ریال خسارت به استان اصفهان به دنبال وقوع سیلاب سه روز گذشته خبر داد.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرستان های اردستان و نایین اظهار داشت: بررسی آخرین اقدامات انجام شده دستگاه های اجرایی در امدادرسانی به روستاهای آسیب دیده از سیل و بازدید از مناطق تحت تأثیر و ارزیابی میدانی از خسارات انجام شد.

وی افزود: در این رابطه تیم های جمعیت هلال احمر و بسیج برای تخلیه آب و گل و لای از منازل آسیب دیده اقدام و بنیاد مسکن برای بازگشایی و تخلیه گل و لای از معابر روستایی اقدام کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کمک های حمایتی از طریق جمعیت هلال احمر و کمیته امداد برای افراد تحت پوشش هماهنگ شد، ابراز داشت: برق، آب، گاز و خطوط مخابراتی مناطق آسیب دیده وصل شد و اداره منابع طبیعی موظف شد نسبت با تخلیه رسوب و رفع خطر از بندهای آبخیزداری در شهرستان های کوهپایه و نایین اقدام کند.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی برای بازسازی راه ها، قنوات و معابر آسیب دیده فعال شده اند.

شیشه فروش با بیان اینکه خسارات وارده ناشی از سیل برآورد و برای تأمین منابع اعتباری به مراجع ذی ربط کشوری گزارش های مرتبط ارسال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 2 هزار میلیاردی سیل به اصفهان/600 رأس دام تلف شد

خسارت 2 هزار میلیاردی سیل به اصفهان/600 رأس دام تلف شد