مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-21سياسي

96 درصد اخطاریه ها در اردبیل الکترونیکی صادر می شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: 96 درصد اخطاریه های قضایی در استان اردبیل در بستر الکترونیکی صادر و به مخاطبان ارسال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر چهارشنبه در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوالات خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: ما کمترین اطاله دادرسی را در استان اردبیل شاهد هستیم و در این زمینه وضعیت مناسبی را در سال های اخیر کسب کردیم.

وی تصریح کرد: کمتر از 100 پرونده در شعب تجدید نظر وجود دارد که این خود نشان دهنده کاهش اطاله دادرسی در استان و سرعت رسیدگی به پرونده ها است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه دیگر خبری از پرونده های مسن و با سابقه طولانی در مراجع قضایی استان نیست، گفت: بخش عظیمی از مشکلات مردم در طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده ها برطرف شده ولی همچنان انتظار می رود با بهره گیری از مشاوره های حقوقی و انتخاب وکیل خانواده، آحاد مردم بتوانند در حوزه قضایی و حقوقی درست و واقع بینانه ورود پیدا کنند.

حجت الاسلام کثیرلو در مورد اختلاف مالکین در باغ شریعت و تملک آن از سوی شهرداری افزود: در این زمینه دستگاه قضا هیچ گونه مداخله ای نکرده و باغ شریعت هیچ ربطی به حقوق عامه ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 درصد اخطاریه ها در اردبیل الکترونیکی صادر می شود

96 درصد اخطاریه ها در اردبیل الکترونیکی صادر می شود