مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-20سياسي

آقای نیکبخت! چه برنامه ای برای حراست از جنگل ها دارید؟


بیش از دو میلیون هکتار جنگل در جنوب کشور وجود دارد که در حال از بین رفتن است و نیکبخت باید بگوید چه برنامه ای برای حراست از جنگل ها دارد.

- نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بیش از دو میلیون هکتار جنگل در جنوب کشور وجود دارد که در حال از بین رفتن است و نیکبخت باید بگوید چه برنامه ای برای حراست از جنگل ها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (سه شنبه 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: امنیت غذایی و تولید محصولات کشاورزی در دنیا موضوع مهمی است و باید امنیت غذایی به بهترین شکل تأمین شود که سوال ما این است که وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی چگونه می خواهد در این عرصه تحول ایجاد کند؟ وی بیان کرد: باید مدیران تحول ایجاد کنند و سوالم از نیکبخت آن است که چه نقاط ضعفی در وزارت جهاد کشاورزی می بیند و چه طور می خواهد آن را برطرف کند؟ آقای نیکبخت! برنامه شما برای حفظ جنگل ها چیست؟ نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار بود تا پایان برنامه ششم توسعه بیش از 25 درصد اقتصاد در اختیار بخش تعاونی باشد که الان چهار درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای نیکبخت! چه برنامه ای برای حراست از جنگل ها دارید؟

آقای نیکبخت! چه برنامه ای برای حراست از جنگل ها دارید؟