مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:402023-06-07اقتصادي

تقویت و تعامل با بخش خصوصی لرستان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است


استاندار لرستان ضمن تأکید بر تقویت ظرفیت های بخش خصوصی در استان گفت: تقویت و تعامل با بخش خصوصی لرستان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان ضمن تأکید بر تقویت ظرفیت های بخش خصوصی در استان گفت: تقویت و تعامل با بخش خصوصی لرستان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است.

فرهاد زیویار هفدهم خرداد ماه در جلسه شورای گفتگوی اتاق بازرگانی لرستان در سال 1402 به اهمیت جایگاه بخش خصوصی در سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: براساس بررسی های صورت گرفته، مجموع آورده های دولت در سال گذشته اعم از تسهیلات کم بهره تبصره 16 و 18 و اعتبارات پروژه های عمرانی، معادل سرمایه گذاری بخش خصوصی در یک سال و نیم گذشته در استان است.

وی گفت: 10 تا 12 هزار میلیارد تومان از سوی واحدهای تولیدی، اقتصادی و بخش خصوصی در استان در یک سال و نیم گذشته سرمایه گذاری صورت گرفته است.

زیویار بر تقویت ظرفیت های بخش خصوصی در استان تأکید کرد و افزود: تعامل و تقویت بخش خصوصی و نهادهای وابسته به آن و تشویق سرمایه گذاران به کارآفرینی در هموار کردن مسیر کسب وکار برای فعالان اقتصادی و ایجاد اشتغال و تولید در استان بسیار اثرگذار خواهد بود.

استاندار لرستان گفت: اعضای جدید اتاق بازرگانی استان رویکردها و سیاست های خود را بر انسجام بیشتر شرکت ها در بخش خصوصی و تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و تعامل با بخش خصوصی لرستان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است

تقویت و تعامل با بخش خصوصی لرستان در ایجاد اشتغال و تولید اثرگذار است