مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-14سياسي

موافقت رییس جمهور با پیشنهادات حجت الاسلام قرائتی


غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به معاون اول رییس جمهور و وزرا، موافقت رییس جمهور با نامه ارسالی حجت الاسلام قرائتی را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران در نامه ای خطاب به معاون اول رییس جمهور و وزرا، موافقت حجت الاسلام رییسی با نامه ارسالی حجت الاسلام قرائتی را ابلاغ کرد.

در این نامه آمده است؛ جهت اجرایی شدن بند یا بندهای مربوط به دستگاه مربوطه سریعاً برنامه ریزی و اقدام شود.

استاد قرائتی در نامه ای خطاب به رییس جمهور، خواستار برگزاری شورای عالی اقامه نماز در نهاد ریاست جمهوری با مسئولیت معاون اول حداقل سال یکبار و پیگیری مفاد آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوبه هیئت وزیران شد.

بازنگری و اصلاح آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز، ایجاد ساختار سازمانی برای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در دستگاه های اجرایی توسط سازمان اداری استخدامی کشور و در نظر گرفتن طرح و بودجه برای کارهای فرهنگی در تمامی وزارتخانه ها از دیگر موارد درخواست استاد قرائتی در این نامه می باشد.

استاد قرائتی در بخشی از این نامه خواستار توجه ویژه سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی انقلاب فرهنگی به ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و ارتقا جایگاه مساجد در اسناد بالادس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت رییس جمهور با پیشنهادات حجت الاسلام قرائتی

موافقت رییس جمهور با پیشنهادات حجت الاسلام قرائتی