مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-31اقتصادي

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو برای ارایه خدمات و امداد به زائران


شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو هم زمان با سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، طرح ویژه خدمت رسانی به هم وطنان گرامی و زائران حرم مطهر را به مدت شش روز از 11 تا 16 خرداد ماه اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- مدیرعامل ایساکو در این باره گفت: در طرح ویژه خدمت رسانی به هم وطنان در این ایام، 70 نمایندگی منتخب به صورت تک شیفت و دوشیفت در 59 شهر کشور آماده پذیرش خودروی مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو خواهند بود.

بابک سلاجقه افزود: پیش بینی می شود در این ایام بار ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به تهران و حرم امام و نیاز به خدمات رسانی و ثبت درخواست امداد افزایش یابد و به همین منظور آمادگی کاملی برای ارایه خدمات به هموطنان در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو وجود دارد.

مدیر عامل شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: تجهیز ویژه ناوگان امدادی و آماده باش شبانه روزی امدادگران این شرکت، با هدف خدمات رسانی به زائران حرم مطهر در ایام تعطیلات خرداد، با قوت ادامه دارد.

سیدعباس میرحسینی افزود: در این طرح به منظور ارایه تسریع ارایه خدمات عمومی، سهولت تردد و کاهش بار ترافیکی در محدوده حرم مطهر ایاب و ذهاب امدادگران به محل مورد نظر مشتریان رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو برای ارایه خدمات و امداد به زائران

طرح ویژه خدمات پس از فروش ایران خودرو برای ارایه خدمات و امداد به زائران