مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:202023-05-30اجتماعي

مدیریت بحران سریعا در شهرستان گرمی مستقر شود


گرمی پس از سیل و ورود گل و لای به معابر و خیابان ها از نمای شهری خود خارج شده و ضروری است سریعا اکیپ مدیریت بحران استان امشب در شهرستان حضور یابند.

- گرمی- دادستان شهرستان گرمی گفت: گرمی پس از سیل و ورود گل و لای به معابر و خیابان ها از نمای شهری خود خارج شده و ضروری است سریعا اکیپ مدیریت بحران استان امشب در شهرستان حضور یابند.

فیروز فرهانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در تشریح آخرین وضعیت سیل این شهرستان گفت: سیل باعث تخریب پل جهان خانم لو و بیگ باغی شده که این واقعه راه ارتباطی با بیله سوار و پارس آباد را نیز قطع کرده است.

وی افزود: خط انتقال آب شرب در اثر این رخداد طبیعی قطع و مرکز شهرستان و 60 روستا شاید تا اندک ساعتی آب برای مصرف نخواهند داشت، خطوط تلفن همراه و ثابت نیز دچار اختلال است.

دادستان گرمی ادامه داد: خسارت وارد شده به 10 الی 15 روستا جدی مشاهده شد و به شهرک صنعتی نیز آسیب جدی وارد آمده و گاز قسمتی این شهرک نیز قطع شده است.

فرهانی با بیان اینکه گرمی پس از این رخداد و ورود گل لای به معابر و خیابان ها از نما شهری خود خارج شده، گفت: ضرورت دارد سریعاً اکیپ مدیریت بحران استان امشب حتماً در شهرستان حضور یابند، البته جهت تسریع در این امر با دادستان مرکز استان نیز مکالمات تلفنی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران سریعا در شهرستان گرمی مستقر شود

مدیریت بحران سریعا در شهرستان گرمی مستقر شود