مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-09اقتصادي

دولت بودجه مناطق سیل زده را 100 درصد تخصیص دهد


با توجه به شرایط بحرانی در مناطق سیل زده استان اردبیل، دولت شایسته است اعتبارات سال 1401 را به شکل صد درصد در این مناطق تخصیص دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نعمت سلطانی شامگاه پنجشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به گرمی اظهار کرد: سیل هفته گذشته 15 میلیارد تومان به تأسیسات آبرسانی و 3.

5 میلیارد تومان به تأسیسات فاضلاب شهرستان گرمی خسارت زده است.

وی تصریح کرد: به دنبال سیل اخیر و فراخوان نیروها، اکیپ های ما در چند بخش وارد کار شدند تا با اولویت اصلاح خط انتقال آب را در مسیر جعفرآباد به گرمی انجام دهند.

مدیرعامل آبفای استان اردبیل گفت: در این مسیر شکستگی و ترک خوردگی لوله ها را به همراه صدمه به پایه های بتنی شاهد بودیم که تلاش شد بخشی از این مسیر ترمیم و کار انتقال آب انجام شود.

نعمت سلطانی فعالیت اکیپ دیگر را با تدارک 15 تانکر سیار آبرسانی یادآور شد و افزود: در کنار آبرسانی سیار، همکاران ما آب بسته بندی چهار لیتری را که از چشمه قورقور و ازناو تهیه شده بود در بین اهالی گرمی توزیع کردند تا مشکل تأمین آب شرب برطرف شود.

وی فعالیت اکیپ دیگر آبفا را در منطقه تنگ برای افزایش ظرفیت آبرسانی تا 60 لیتر در ثانیه یادآور شد و خاطرنشان کرد: تعدادی از اکیپ های ما در سد گیلارلو با بهره گیری از برج آبگیر سعی کردند تا 70 لیتر در ثانیه بر آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بودجه مناطق سیل زده را 100 درصد تخصیص دهد

دولت بودجه مناطق سیل زده را 100 درصد تخصیص دهد