مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-11سياسي

تاسیس شبکه همگرای نخبگانی امت اسلامی فارغ از وابستگی به دولت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز شنبه 20 خرداد ماه 1402 در دومین همایش بین المللی همزیستی مسالمت آمیز که با عنوان «همگرایی جهان اسلام و افق تمدنی آینده با محوریت مقاصد شریعت» و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی .

- پیشنهاد رییس دانشگاه تهران به اندیشمندان 15 کشور اسلامی: تاسیس شبکه همگرای نخبگانی امت اسلامی فارغ از وابستگی به دولت ها رییس دانشگاه تهران در جمع اندیشمندان 15 کشور اسلامی که در دانشگاه تهران گرد هم آمده اند، به طرح پیشنهاد شبکه سازی توسط اندیشمندان جهان اسلام پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز شنبه 20 خرداد ماه 1402 در دومین همایش بین المللی همزیستی مسالمت آمیز که با عنوان همگرایی جهان اسلام و افق تمدنی آینده با محوریت مقاصد شریعت و با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی از 15 کشور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، از همگرایی ملل مسلمان به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم جهان اسلام یاد کرد و گفت: آنچه که متاسفانه در سده های اخیر شاهد آن بودیم، ایجاد نوعی تشتت و تفارق در جهان اسلام بوده است.

تمدن اسلامی بیش از 500 سال بر تمدن جهانی سروری می کرد، اما متاسفانه امروز اروپایی ها نسبت به دین مبین اسلام ناسپاسی می کنند و گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس شبکه همگرای نخبگانی امت اسلامی فارغ از وابستگی به دولت ها

تاسیس شبکه همگرای نخبگانی امت اسلامی فارغ از وابستگی به دولت ها