مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-21سياسي

مردمی سازی، اولویت دولت در مبارزه با مواد مخدر است


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، با اشاره به اینکه مردمی سازی در اولویت کاری رییس جمهور برای مبارزه با مواد مخدر است، گفت: طرح یاریگران زندگی در دو بخش تهیه و تصویب شد تا افرادی که دچار اعتیاد شدند را نجات دهیم و بخش دیگر اینکه افراد در دام اعتیاد نیفتند.

- ایسنا/مازندران دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، با اشاره به اینکه مردمی سازی در اولویت کاری رییس جمهور برای مبارزه با مواد مخدر است، گفت: طرح یاریگران زندگی در دو بخش تهیه و تصویب شد تا افرادی که دچار اعتیاد شدند را نجات دهیم و بخش دیگر اینکه افراد در دام اعتیاد نیفتند.

اسکندر مومنی امروز 31 خرداد ماه در همایش یاریگران زندگی با بیان اینکه، حدود 300 میلیون نفر مصرف کننده مستمر و معتاد در جهان وجود دارد که سالانه بیش از 500 هزار نفر براثر سوء مصرف مواد مخدر از دنیا می روند، اظهار کرد: در چند دهه گذشته مصرف مواد مخدر و شیوع آن افزایش فزاینده داشته و نتایج همه برآوردهای رسمی و سازمان ملل نشان می دهد در آینده نیز مصرف مواد مخدر بیش از این خواهد بود.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، افزود: متاسفانه در دهه های اخیر تولید و مصرف مواد مخدر صنعتی نیز افزایش فراوانی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی، اولویت دولت در مبارزه با مواد مخدر است

مردمی سازی، اولویت دولت در مبارزه با مواد مخدر است