مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-11سياسي

پنجاه و سومین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی


پنجاه و سومین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی، خرداد ماه سال جاری به میزبانی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران برگزار شد.

- پنجاه و سومین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی، خرداد ماه سال جاری به میزبانی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور نمایندگان اعتاب مقدسه از آستان قدس رضوی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، آستان مقدس حضرت احمد بن موسی علیه السلام، آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، مسجد مقدس جمکران و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

در ابتدای این نشست عباس سلیمی رییس کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی با اشاره به افتتاح دارالتفسیر علامه طبرسی(ره) در حرم مطهر امام رضا(ع)، راه اندازی کرسی های تفسیر قرآن کریم در دیگر اعتاب ایران اسلامی با الگوبرداری از آستان قدس رضوی را خواستار شد.

در ادامه حسین خرازی، مسئول پیگیری امور مربوط به مجمع عتبات عالیات در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ضمن ارائه گزارشی از اجلاسیه ششم تولیت ها در شهر مقدس قم، به تأکید تولیت های اعتاب ایران اسلامی بر توسعه بیش از پیش فعالیت های فرهنگی و قرآنی اشاره نمود و همچنین از برگزاری اجلاسیه هفتم اعتاب در ایام نیمه شعبان به میزبانی مسجد مقدس جمکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه و سومین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی

پنجاه و سومین نشست کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب ایران اسلامی