مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 17:102023-06-21ورزشي

همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی برگزار شد


اولین همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی کشور برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، همایش ملی مجمع خیرین یاریگران کشور با حضور اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت و جمعی از خیرین و نیکوکاران، هنرمندان، ورزشکاران، کارآفرینان و فعالان اجتماعی برتر کشور برگزار شد.

در این نشست، مدیران ستادی ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از دبیران شورای هماهنگی استان ها به همراه جمعی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی 15 استان کشور حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، محمد جمالو،معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ضمن درود و ادای احترام به روح پاک شهدای مبارزه با موادمخدر، گفت: درست یکسال پیش که نخستین نشست مجمع عمومی خیرین یاریگران زندگی را برگزار کردیم مقرر شد که تا پایان سال، 5 مجمع در 5 استان تشکیل شود، اما با نیت خیر و نگاه جهادگرایانه شما، عزیزان 15 مجمع در 15 استان راه اندازی شد.

حسن حمزه زاده، مدیرعامل مجمع یاریگران زندگی کشور در خصوص عملکرد خیرین در مجمع یاریگران زندگی در استان ها، گفت: از سال گذشته تاکنون در 15 استان از جمله خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز، گلستان، مازندران، گیلان، یزد، کرمان، اصفهان، ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی برگزار شد

همایش ملی مجمع خیرین یاریگران زندگی برگزار شد