مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-19بين الملل

مراودات تجاری بندر دیر با قطر افزایش چشمگیری دارد


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر گفت: بندر دیر در زمینه صادرات و مراودات تجاری با قطر در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته و تلاش می کنیم این ارتباطات گسترده تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مصطفی فخرایی ظهر دوشنبه در نشست تشریح سیاست ها و دستاوردهای 2 ساله دولت سیزدهم در جمع مردم بندر دیر اظهار داشت: آمریکا که زمانی در جهان ادعای کدخدایی داشت، امروز مجبور شده قدرت ایران را بپذیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه عده ای در گذشته رونمایی از شهرک های موشکی را برهم زننده برجام می دانستند، افزود: امروز همزمان با گفت و گو با دنیا، موشک هایپرسونیک فتاح رونمایی می شود و رییس جمهور در مراسم رونمایی آن شرکت و پیام اقتدار این ملت را به دنیا مخابره می کند.

وی با تاکید بر اینکه با وجود کمبودها و نارسایی ها، حرکت و مسیر درستی شروع شده است، ادامه داد: امید ملت ما یک امید حقیقی است و این دولت در برابر همه سختی ها از جنگ نابرابر اقتصادی تا تحریم و حملات فضای مجازی و سایبری و فتنه انگیزی دشمنان و راه اندازی اغتشاشات ایستاده و به مسیر خود ادامه می دهد.

فخرایی با اشاره به فعال شدن دستگاه دیپلماسی کشور و حضور سران کشورهای مختلف در ایران، گفت: امروز با سیاست های خوبی که دولت آیت الله رییسی در پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراودات تجاری بندر دیر با قطر افزایش چشمگیری دارد

مراودات تجاری بندر دیر با قطر افزایش چشمگیری دارد