مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-06بين الملل

مشاور سابق سیا: روسیه در حال پیروزی در جنگ اوکراین است


مشاور سابق سیا گفته که اگرچه ممکن است اوکراین در ضدحمله احتمالی علیه روسیه، بر برخی مناطق تسلط پیدا کند اما قادر به حفظ این قلمروها نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جیمز ریکاردز مشاور سابق سیا در مقاله ای که در وبگاه آمریکایی دیلی رکنینگ به موضوع ضدحمله اوکراین که مدت هاست مقام های اوکراینی از آن صحبت می کنند اما خبری از آن نیست، اشاره کرد.

وی در این مقاله تصریح کرد که نیروهای اوکراینی احتمالاً در ضد حمله خود علیه نیروهای روسی، با استفاده از تسلیحات غربی برخی از قلمروها را مجدداً از روسیه بازپس خواهند گرفت اما قادر به حفظ آن ها نخواهند بود.

عملیات ویژه نظامی روسیه علیه رژیم کی یف از تاریخ پنجم اسفند ماه سال 1400 و در پاسخ به تلاش های اوکراین برای عضویت در ناتو و حملات این کشور به روس تباران ساکن شرق اوکراین آغاز شد.

روسیه می گوید دولت اوکراین تحت نفوذ تفکرات نئونازی است و نازی زدایی اوکراین و پذیرش بی طرفی این کشور را از اهداف عملیات ویژه نظامی خود خوانده است.

بحث ضدحمله اوکراین علیه نیروهای روسیه مدت هاست که توسط اوکراین و متحدان غربی این کشور مطرح می شود و اخیراً نیز کی یف حملات گسترده ای را علیه مواضع روسیه در دونتسک انجام داد که دفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور سابق سیا: روسیه در حال پیروزی در جنگ اوکراین است

مشاور سابق سیا: روسیه در حال پیروزی در جنگ اوکراین است