مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-03سياسي

امام خمینی(ره) دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بود


نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عارف، آگاه و دارای روحی متعالی و نفسی اجتناب پذیر از آلودگی ها بودند افزود: ایشان دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بودند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عارف، آگاه و دارای روحی متعالی و نفسی اجتناب پذیر از آلودگی ها بودند افزود: ایشان دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بودند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) که در بیمارستان الزهرا(س) رشت برگزار شد، با اشاره به ضرورت افزایش شناخت ها نسبت به شخصیت بزرگ امام(ره) و تاثیر کار عظیم ایشان برای بشریت و جوامع اسلامی اظهار کرد: کاری که امام(ره) انجام دادند بعد از انبیاء و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در تاریخ بشر وجود نداشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: به فرموده امیرالمومنین علی(ع)، رشد و تعالی نصیب کسی می شود که از دو ویژگی برخوردار باشد و آن دو ویژگی، آگاهی و جامع نگر بودن و داشتن روحی اجتناب پذیر از آلودگی ها است و آثار و کارهای کسی که دارای چنین ویژگی هایی باشد ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) عارف، آگاه و دارای روحی متعالی و نفسی اجتناب پذیر از آلودگی ها بودند افزود: ایشان دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی(ره) دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بود

امام خمینی(ره) دارای دانشی سرشار و بینشی عمیق بود