مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:302023-05-30اقتصادي

آخرین وضعیت بازار آرد و نان یزد؛ 33درصد نانوایی ها بی قانونی می کنند


مدیرکل غله استان یزد فعالیت 52 درصد نانوایان استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: 33 درصد آن طور که باید نسبت به اجرای وظایف قانونی خود اقدام نمی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، چند روزی است که بحث تعطیلی بی برنامه برخی نانوایی ها، کم شدن سهمیه آرد و تغییر کسب برخی فعالیت این حرفه به یکی از دغدغه های عمومی مردم و استان یزد تبدیل شده است؛ برای پیگیری این مهم به سطح شهر رفتیم و با برخی از شهروندان و نانوایان در این باره گفت وگو کردیم.

حاج علی امرالهی یکی از نانوایان قدیمی یزد در این باره به خبرنگار فارس اظهار کرد: کم شدن تعداد کارگران متقاضی کار در نانوایی از جمله مهمترین دلایل تعطیل شدن برخی نانوایی هاست.

وی افزود: دستمزد شغل نانوایی نسبت به دیگر مشاغل خدماتی نظیر کار در کارخانه های کاشی و سرامیک خیلی کمتر است و افراد جوان انگیزه کافی برای فعالیت در نانوایی ندارند.

رمضانی یکی دیگر از نانوایان یزدی که حدود 15 ساله در این حرفه مشغول فعالیت است، کم شدن سهمیه آرد به دلیل نداشتن دستگاه کارت خوانی نانی نو تنها دلیل تعطیلی برخی نانوایی ها دانست و در این باره گفت: به نظر من باید بجای تعطیل کردن فرصت مناسب برای ساماندهی امور بانکی و گرفتن کارت خوان خرید نان را به نانوایی ها بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازار آرد و نان یزد؛ 33درصد نانوایی ها بی قانونی می کنند

آخرین وضعیت بازار آرد و نان یزد؛ 33درصد نانوایی ها بی قانونی می کنند