مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:252023-06-13اقتصادي

18 پروژه گردشگری با همکاری بخش خصوصی شهرستان طبس در حال اجرا است


مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: 18 طرح گردشگری با همکاری بخش خصوصی شهرستان طبس در حال اجرا است که امیدواریم هفت طرح در سال جاری به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی شاه وردی صبح سه شنبه در رابطه به بازدید از چند طرح و پروژه سرمایه گذاری حوزه گردشگری در شهرستان طبس به خبرنگاران اظهار کرد: از ظرفیت های روستاهای هدف گردشگری و دیگر روستاهای دارای ظرفیت و پتانسیل جذب گردشگر شهرستان طبس بیشتر استفاده کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در رابطه با وضعیت پروژه ها و اقدامات صورت گرفته شهرستان طبس بیان کرد: در حال حاضر در مجموع 18 طرح و پروژه گردشگری شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مهمان پذیر و مجتمع های گردشگری و تفریحی و سرگرمی توسط بخش خصوصی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

شاه وردی ادامه داد: همچنین برای 8 طرح جدید حوزه گردشگری صدور موافقت اصولی در دست اقدام است و برای بیش از 10 طرح دیگر در مرحله بررسی طرح و سرمایه گذاران هستیم.

وی یادآور شد: تلاش ما بر این است در سال جاری از مجموع 18 پروژه در حال اجرا، 7 طرح گردشگری شهرستان طبس به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروژه گردشگری با همکاری بخش خصوصی شهرستان طبس در حال اجرا است

18 پروژه گردشگری با همکاری بخش خصوصی شهرستان طبس در حال اجرا است