مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-06فرهنگي

برگزاری دومین جشنواره گلاب گیری در سنندج


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: دومین جشنواره گلاب گیری این شهرستان 19 خردادماه سال جاری در روستای هه مروله از توابع بخش حسین آباد برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج گفت: دومین جشنواره گلاب گیری این شهرستان 19 خردادماه سال جاری در روستای هه مروله از توابع بخش حسین آباد برگزار می شود.

امیر صادقی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه گلاب گیری یکی از منحصربه فردترین و زیباترین آیین های کهن این منطقه به شمار می رود اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری کشاورزی و حفظ سنت ها و آداب و رسوم منطقه در شهرستان سنندج برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج عنوان کرد: سنندج دارای ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی و صنایع دستی است که باید به آن توجه شود.

وی یادآور شد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی زمینه های رونق اقتصادی در منطقه بیش از پیش فراهم شود.

صادقی بیان کرد: دومین جشنواره گلاب گیری هه مروله روز جمعه 19 خردادماه با همکاری فرمانداری سنندج، جهاد کشاورزی این شهرستان، بخشداری حسین آباد و دهیاری روستای همروله (امروله) و با حضور جمعی از گردشگران داخلی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره گلاب گیری در سنندج

برگزاری دومین جشنواره گلاب گیری در سنندج