مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 07:352023-06-03بين الملل

اتهام جاسوسی به تولیدکنندگان گوشی ازسوی مدودف


دیمیتری مدودف معاون رییس شورای امنیت روسیه گفت که برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند با سرویس های مخفی همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، رییس جمهور سابق روسیه به دارندگان گوشی های هوشمند توصیه کرده است که باور نکنند که سازندگان گوشی های هوشمند آنها می توانند از همکاری با سرویس های مخفی کشورشان خودداری کنند.

سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) روز پنجشنبه اعلام کرد که با همکاری سرویس حفاظت فدرال روسیه (FSO) یک عملیات اطلاعاتی ایالات متحده را کشف کرده است که از یک بدافزار در دستگاه های تلفن همراه شرکت اپل استفاده می کرد.

از سوی دیگر شرکت اپل در واکنش به این خبر مدعی شد که با اطلاعات آمریکا همکاری نمی کند.

مدودف در پاسخ به خبرنگاران درباره اینکه آیا به اظهارات شرکت اپل اعتقاد دارد یا خیر؟، گفت: زمانی که هر شرکتی، حتی بزرگ ترین شرکت فناوری پیشرفته می گوید که به دلایل ایدئولوژیک از همکاری با سرویس های اطلاعاتی ملی کشورش خودداری می کند، می تواند به معنای یکی از این دو چیز باشد؛ یا بی شرمانه دروغ می گوید و یا در شرف رفتن (تعطیلی) است.

وی افزود: هیچ معجزه ای وجود ندارد.

دارندگان هر گوشی هوشمند، چه محصولات شرکت اپل با سیستم عامل iOS که سیستم عاملی بسته است و چه شرکت سامسونگ با سیستم عامل اندروید که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام جاسوسی به تولیدکنندگان گوشی ازسوی مدودف

اتهام جاسوسی به تولیدکنندگان گوشی ازسوی مدودف