مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-19سياسي

8 تجهیز بازی در شرق استان گلستان پلمب شد


مدیرکل استاندارد گلستان از پلمب 8 تجهیز بازی در شهرستان های گنبد کاووس و گالیکش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از اداره کل استاندارد استان گلستان، سید مهدی حسینی اظهار کرد: کارشناسان و بازرسان استاندارد در شرق استان هنگام بازرسی از تجهیزات بازی مستقر در پارک های کوچک سرپوشیده و رو باز و شهربازی های شرق استان، هشت تجهیز بازی بدون تاییدیه استاندارد در شهرستان های گنبدکاووس و گالیکش را پلمب کردند.

حسینی گفت: بر اساس ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مبنی بر اینکه هرگاه اجرای استاندارد در مورد کالا یا خدمتی اجباری اعلام شود٬ پس از انقضای مهلت مقرر تولید، توزیع و فروش این گونه کالا و خدمت با کیفیت پایین تر از استاندارد مربوط و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی تاکید کرد: تجهیزات مستقر در زمین های بازی و شهربازی ها نیز مشمول استاندارد اجباری بوده و تمامی شهرهای بازی ملزم به اخذ تاییدیه استاندارد برای فعالیت تجهیزات خود هستند.

مدیرکل استاندارد گلستان تصریح کرد: تجهیزات غیر استاندارد شناسایی شده در شهرستان گنبدکاووس و گالیکش تا اطلاع ثانوی و اخذ مجوز، توسط کارشناسان استاندارد پلمب شد و فک پلمب و بهره برداری از این تجهیزات تا قبل از اخذ تاییدیه استاندارد غیر قانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 تجهیز بازی در شرق استان گلستان پلمب شد

8 تجهیز بازی در شرق استان گلستان پلمب شد